Operation dynamo chain of command club campagne

Plaats reactie
Arne

Operation dynamo chain of command club campagne

Bericht door Arne » di dec 04, 2018 7:59 pm

Heren / dames,

Bij deze wil ik graag een nieuwe club campagne voorstellen voor chain of command.
Deze is uitgeschreven door mezelf ( Arne ) en Vincent

Settings: mei 1940. Operation dynamo. De terugtocht en evacuatie van de Britten naar Duinkerke
rule set: chain of command ( met de 1940 rulebook )
start: midden januari 2019

Het doel van de campagne is natuurlijk veel plezier hebben maar het ook zo open en toegankelijk mogelijk maken. Je kiest gewoon een van beschikbare legers ( Brits, Frans, Belgisch, Duits), krijgt van de admin een legerlijst en je kan spelen. Elke speelronde worden een aantal battles voorgesteld en de spelers die zin hebben bieden zich aan. Er is een map opstelling voorzien en winst of verlies heeft gevolgen voor de campagne. Je legers ( platoon ) krijgt ook verliezen maar er komen regelmatig versterkingen waardoor je nooit helemaal uit te campagne gespeeld kan worden. Zo hebben de mensen die veel spelen geen nadeel tegenover die weinig spelen.
Gezien er geen vaste posities zijn op de campagne map en je gewoon moet melden dat je wil spelen, maakt dit dat je heel casual kan meedoen. Je hoeft je dus nooit volledig te engageren. Je speelt dus zo veel je zelf wil.
Geen ervaring met de regels maar wel zin om mee doen? vraagt gerust een demo aan mij of vincent.

Voor meer info bij mij of Vincent
Inschrijven kun je via forum ,mijn mail of facebook
Graag je naam en welke factie je wil spelen ( voor de campagne is het wel nodig om altijd dezelfde factie te blijven spelen )

Groetjes Arne

Arne

Re: Operation dynamo chain of command club campagne

Bericht door Arne » wo jan 09, 2019 5:29 pm

18 jan geef ik nog een demo voor chain of command
kort daarna begint de campagne.
Zij die graag nog eens willen kijken hoe dit speelt, laat het mij weten.

Plaats reactie